TNS Emori projektijuhi Kersten Jõgi sõnul peegeldavad keskuste paremust ülejäänud ostukohtade ees selgelt ka elanike ostuhoiakud – kümnest elanikust vähemalt 7-8 eelistab enda sõnul sisseostude tegemiseks just laia kaubavalikuga kaubanduskeskuseid.

Kõige enam on aasta jooksul kliente juurde võitnud Ülemiste Keskus ja Kristiine Keskus. Ülemiste Keskuse klientuuri ja maine näitajad on kolme tegutsemisaasta jooksul järjest paranenud. Seni veel liidripositsiooni hoidva Kristiine Keskuse kõrval pretendeerib Ülemiste Keskus üha enam Tallinna parima tööstuskaupade ostukoha tiitlile, olles orienteeritud laia valikuga, keskmise hinna ja kvaliteediga kauba pakkumisele.

Elanike mõttemaailmas eristuvad erinevate kontseptsioonidega keskused ja kaubamajad üksteisest järjest selgemini. Kersten Jõgi sõnul võib väita, et ostjate ootused teenindusele, kaupade hinnale ja kvaliteedile toetavad üsna tõepäraselt nende senist turundustegevust. Viru Keskus, Tallinna Kaubamaja ja Stockmann kuuluvad kõrge lisaväärtusega ostukohtade sektorisse, pakkudes elanike hinnangul kaupu teistest oluliselt kõrgema hinna ja kvaliteediga.

Aktiivsem kommunikatsioon on aastaga kasvatanud ka teiste keskuste nagu Sikupilli Keskuse, Lasnamäe Centrumi, Järve Keskuse ja Mustika Keskuse tuntust. Liidritele jäävad need keskused veel kõigi näitajate poolest alla.
2006. aasta septembris viis TNS Emor läbi iga-sügisese kaubanduskeskuste uuringu Tallinnas ja Harjumaal. Kokku küsitleti 1001 elanikku vanuses 15-74 aastat.