Kui sageli kirjeldatakse ühisrahastust kui lihtsat viisi investeerimiseks, kus saavad investoriteks hakata ka tavainimesed, nö taksojuhid, sest minimaalne investeerimissumma on 100 eurot, siis paneeli sõnul on äri liikunud üle piiri. "Taksojuhiga ei ole investorit aus võrrelda. Enamik on kõrgharidusega juhtival kohal. Ilmselgelt nad on mitu korda intelligentsemad ja haritumad kui tavaline taksojuht," ütles Linnupõld. "Investorid ehitavad enadale portfelli, kes investeerib 500 eurot, kes 1000 ja tihti arvutavad nad meie andmed üle, et õigsust kontrolli."
Finantsinspektsiooni juhatuse liige Andre Nõmme sõnul on ühisrahastuse projektide laienemist kaalutud. "Oli lootus, et Euroopa Liit tekitab ühisturu, mis tähendaks, et kui ühes riigis on tegevusluba, siis saab seda kasutada ka teistes liidu riikides. Ootame, et Eestis võetakse vastu mõistlik regulatsioon, et projekti mujale Euroopasse viia, et Eestist saaks ühsirahastuse keskus."
Protsess on lihtne, kuid see-eest tülikam. Linnupõllu sõnul on projektide mahud suurenenud, sest investoreid on palju. "10 000 investoriga pole mõtet teha projekti, mille maksumus on alla 500 000 euro."
Kaia Kase sõnul võiksid projektid olla läbipaistvamad. "Mina vaatan seda investori seisukohast ja millest ma puudust tunnen on see, et projektid võiksid olla selgemad. Riske on hetkel raske hinnata," ütles ta.