Kliendileping Starmaniga lõppeb füüsilisest isikust kliendi surmaga või juriidilisest isikust kliendi likvideerimisega, kirjutab Postimees.

Lepingu saab lõpetada küll poolte kokkuleppel, kuid erinevalt teistest telekommunikatsiooniettevõtetest ei paku Starman kliendile allkirjastatud võimalust leping ühepoolselt etteteatamisega lõpetada.

“Kliendilepingu lõpetamiseks ei peaks olema muud põhjust kui kliendi kui isiku olemasolu lakkamine,” ütles Starmani tegevjuht Peeter Kern.

“Kahtlemata võivad pooled lõpetada lepingu ka kokkuleppel ja Starman ei sea selles osas mingeid piiranguid: piisab kliendi avaldusest kliendilepingu lõpetamiseks.”

Starmani konkurente hämmeldab paratamatult saabuva surma mainimine kliendilepingus.

“Kuulen esimest korda, et sellisesse lepingusse kirjutatakse sisse kliendi surm,” ütles telekomiettevõtte Elisa juht Sami Seppänen. “Meie puhul saab klient lepingu igal hetkel ühepoolselt lõpetada ning me ei seosta seda ei mõttes ega ka lepingus surmaga.”

Elion annab oma klientidele 1-päevalise lepingust lahtiütlemise aja ning peab eluaegset sidumist mõttetuks, ütles ettevõtte avalike suhete juht Ain Parmas.

Juhul, kui Starman mingil põhjusel ei soovi kliendiga sõlmitud lepingut lõpetada, tuleb palgata advokaat, sest kokkuleppeta vaidluse lahendamiseks seisab ees kulukas kohtutee.