„Nõustusin projektis osalema, kuna olen täiesti nõus antud kampaania sisuga. Teenindaja töö vajab väärtustamist ja esiletõstmist,“ selgitas Palo kampaanias osalemise tagamaid.

„Minu sõnum ettevõtte juhtidele on, et hoidke, arendage ja tunnustage oma töötajaid. Nemad on need, kes toovad teile edu ja loovad ettevõtte näo,“ lisas Palo ning kommenteeris sealjuures, et ka teenindajad peaksid oma töö üle uhked olema ning kliendid teenindaja panust rohkem väärtustama. “Iga ametikoht on oluline, vajalik, väärib pühendumist töötaja poolt ja austust teenuse tarbija poolt,“ kommenteeris Palo.

Viru Lyoni algatatud projekti eesmärgiks on tunnustada teenindaja ametit ja häid teenindajaid, kutsuda üles inimesi hindama ja väärtustama teenindaja tööd ning anda võimalus avaliku elu tegelastel igapäevasest rollist välja astuda ja kogeda, kui suurt pühendumist ja vastupidavust teenindajaamet nõuab.

Esmaspäeval alguse saanud sotsiaalkampaania raames asub igal tööpäeval kella 9.00-10.00 vahemikus Viru Lyonis teenindajana tööle üks tuntud Eesti inimene. Seni on end teenindajarollis proovile pannud Kristjan Hirmo, Birgit Õigemeel, Ženja Fokin ja Getter Jaani. Reedel, projekti viimasel päeval avaneb võimalus näha teenindajaametis majandus- ja taristuministrit Urve Palo.

Külalisteenindajate kommentaare nende teeninduskogemusest saab kuulda nende vahetuse lõppedes raadio Sky Plus vahendusel.