Rootsi konsortsiumi Svensk Kvalitetsindeks hiljuti läbiviidud 3000 pangakliendi küsitlus näitas, et neljast suurest Rootsi pangast – Handelsbanken, Swedbank, Nordea ja SEB – usaldavad kliendid kõige rohkem Handelsbankenit ja kõige vähem SEBi. Aastaga oli rahulolevate klientide indeks SEBi puhul langenud viie ühiku võrra. Uuringujuhi, majandusdoktor Jan Eklöfi sõnul on nii suur kukkumine tavaliselt seotud mingi erakordse sündmusega. Et küsitlus viidi läbi 27. augustist 23. septembrini, kusjuures SEBi ja Swedbanki ühinemise katkestamise teade tuli 19. septembril, siis järelikult see otsus klientide arvamust eriti mõjutanud ei ole.

Nelja Rootsi suurpanga poolaastatulemuste põhjal on SEB olnud kõige kehvem nii rentaabluse kui aktsia arengu poolest. Rentaablust on halvendanud SEBi presidendi Lars Thunelli suured investeeringud internetipangandusse, mis senise arengu järgi otsustades ei ole end täielikult õigustanud. Esiteks ei õnnestunud SEBil pääseda oma internetipanga kontseptsiooniga Suurbritannia turule, sest ei leidunud ühtki asjahuvilist partnerit. Ja teiseks näitas Rootsi klientide küsitlus, et need eelistasid rohkem Handelsbankeni pangakontorite strateegiat kui SEBi internetipangandust.

Kui vaadata Rootsi pangaaktsiate arengut sel aastal, siis kõige rohkem ehk umbes 25% on oma börsiväärtusest jällegi kaotanud SEB. Swedbanki kaotus on olnud ligi 20%. Nagu nähtub Rootsi ajakirjandusest, on SEBi põhiomanikud Wallenbergid, kelle valdusfirmale Investor kuulub SEBi aktsiakapitalist 19,2%, panga viimase aja arengu pärast silmanähtavalt mures. See on muu hulgas märgatavalt halvendanud SEBi juhatuse esimehe Jacob Wallenbergi ja tegevjuhi Lars Thunelli omavahelist läbisaamist. 1997. aastast peale, kui Thunell tõusis SEBi tegevjuhiks, on panga aktsia langenud 8%. Swedbanki kõrval, mille aktsia on samuti 8% langenud, pole see nii halb, kuid Handelsbankeni ja Nordea aktsiaga võrreldes, mis sama ajaga on kerkinud vastavalt 61% ja 43%, on tulemus kehv.