Uued moebrändid tungivad Eesti turule

 (21)

TALLINN, 13. märts (EPLO) - Suurenev rõivabrändide valik vähendab vajadust ostureisideks, sest kevadel avatavatest kaubanduskeskustest saab osta mitmeid uusi populaarseid kaubamärke, nagu Mango, Lindex, Jennifer ja Olsen, ka Tallinnas.

AS Viru Keskuse juhatuse liikme Ants Vasara hinnangul pole pärast tänavu kevadel avatavaid kaubanduskeskusi enam olulist põhjust ka pisut nõudlikumal kliendil endale välismaalt rõivaid soetama minna. «Lisanduvad mitmed tuntud moekaubamärgid ning seega on enamik Euroopa populaarsemaid rõivamüüjaid vähemalt Tallinnas juba esindatud,» ütles Vasar.

Viru keskuses avatakse näiteks Hispaania rõivatootja Mango kauplus, mis toob Eesti turule Euroopa rõivatööstust reforminud kiirmoe kontseptsiooni, kirjutab Postimees.

Ülemiste keskuses avatakse aga Eestis esmakordselt naiste- ja lasterõivaste müügiketi Lindex kauplus. Samuti pakub uutest tegijatest naistele rõivaid taanlaste Olsen. Meeste ülikondi pakub Eestis esmakordselt aga leedulaste Lelia.

Stockmanni kaubamaja juhi Maisa Romalaineni sõnul on eestlased väga kaubamärgiteadlikud tarbijad. Suurema ostujõuga kliendid on ka teatud brändidele lojaalsed. «Tänapäeval, kus moe trendid vahetuvad väga kiiresti, on muidugi väga raske mõnele brändile truuks jääda,» arvas Romalainen. Tema hinnangul lisandub Eesti turule peaaegu igal nädalal mõni uus kaubamärk.

Kaubandusspetsialistide sõnul loodetakse siiski siia meelitada ka edaspidi just laiemale keskmise sissetulekuga ostjaskonnale mõeldud kaubamärke, nagu näiteks Hennes and Mauritz (H&M) ja Zara, mille kauplusi võib leida peaaegu kõikidest Euroopa pealinnadest.