"Sel aastal uueneb Viru keskuses kaupluste valik ja sellega seoses viime samaaegselt ellu ka renoveerimisplaani," ütles Viru keskuse juhatuse liige Ants Vasar.

Vasara sõnul dikteerib keskuse suurus paljuski valiku, mida külastajale pakkuda saab. Et luua uusi valikuvõimalusi, muutub sellega seoses ka brändikooslus Viru keskuses.

Uuenenud keskusest lahkuvad Baltman ja Monton. Vasar ütles Ärilehele, et leping nendega saab sel aastal läbi ja Viru keskus otsustas uutele ja huvitavatele brändidele ruumi teha.

"Eesti tarbija sellest ei kaota, sest Baltmani ja Montoni poode on Tallinnas teisigi, küll aga saavad ostjad maailmas tunnustatud brändide tulekuga valikuvõimalusi juurde," märkis Vasar.

Vaatamata paljude ihaldatud kaubamärkide huvile Eestisse laieneda, on siinne turg ja majanduskliima Vasara sõnul nende jaoks siiski habras, mistõttu on  lähiaastate jooksul suuremat uute tulijate sisenemist Eesti turule raske  prognoosida. Siiski saab õige pea Viru keskusest selliste brändide rõivaid ja jalatseid, mille ostmiseks tuli seni välisreis ette võtta. Uute tulijate seas on ka brände, mida esindab meie tarbijale juba tuttav Apranga.

Viru keskuse uuendustööde kogumaksumus on 8 miljonit eurot ja need peaksid keskuse erinevatel pindadel kestma märtsist septembrini.

"Viru keskus saab olema senisest tunduvalt valgem ja soliidsem," lubas Vasar. Disainerid, kes Viru keskusele "näouuenduse" teevad, on pärit Londonist ja nende käe all on sündinud nii mõnegi nimeka kaubamaja sisekujundus.