Dive TeenindusTopi uuringu käigus hinnati testostu meetodil pankade klienditeenindajate käitumis-, suhtlus- ja müügioskusi, teeninduskoha välimust ning teenindaja korrektsust ja esinduslikkust. Hinnatavateks kanaliteks olid vahetu kontakt ning telefoni- ja e-postisuhtlus, teatas Dive Eesti.

Kokkuvõttes saavutas kõrgeima tulemuse Bigbank (93,6%), millele järgnesid Sampo Pank (90,8%) ja Nordea Pank (87,6%).

Ka eelmisel aastal parimaks tunnistatud Bigbank sai kõrgeima hinde kliendisuhtluses telefoni- ja e-maili teel. Silmast silma kontakti puhul pakkus parimat teenindust SEB, mis oma koondhindega siiski esikolmikusse ei mahtunud.

Uuringufirma nentis, et pankade klienditeeninduse üldine tase sai tänavu mõnevõrra madalama hinde kui eelmisel aastal, ent on siiski teenindusvaldkondade võrdluses kõrgeima teeninduskvaliteediga.

TeenindusTop on uuringufirma Dive Eesti poolt regulaarselt läbi viidav testostudel põhinev uuring, mille käigus hinnatakse eri valdkondade ettevõtete teeninduse taset.

Tänavu aprillis läbi viidud pankade uuringu käigus külastasid Dive'i testkliendid Bigbanki, Krediidipanga, Nordea Panga, Sampo Panga, SEB ja Swedbanki esindusi Tallinnas, Tartus ja Pärnus. Lisaks tehti igasse panka kolm infopäringut telefoni ja e-posti teel.