Uuringu kohaselt on Baltikumis tegutsevate pankade klientide suurimaks mureks aeglane teenindus ning kõrged teenustasud. Eesti tarbijaid häirivad pangateenuste puhul uuringutulemuste põhjal kõige enam pankade kõrged teenustasud ja et „pangad huvituvad eelkõige oma kasumist”.
GfK Custom Research Baltic viis kolmes Balti riigis läbi pangandusturgu puudutava uuringu, mille käigus teostati 1500 näost näkku intervjuud (500 igas riigis). Uuringu tulemused on esinduslikud Eesti, Läti ja Leedu 15-74 aastaste alaliste elanike suhtes. Uuring viidi läbi 2007. aasta septembris-oktoobris.

Uuringu kohaselt kasutab 97% Eesti, 81% Läti ja 87% Leedu elanikkonnast pankade teenuseid.

Eestlased on kõige internetisõbralikumad pangandusteenuste kasutajad – 69% vastanuist ajab pangaasju internetis. Lätis ja Leedus eelistavad inimesed pangaasju ajada pangakontoris ning internetipanga eelistajaid on kordi vähem.

Eestlaste põhipangad on ootuspäraselt SEB Eesti Ühispank ja Hansapank – mõlemad on tugevad tegijad ka naaberturgudel, inimesed nimetavad neid oma põhipangana kõige sagedamini.

Pangaeelistused erinevad vanusegrupiti. Näiteks eelistavad vanemas eas lätlased endiselt Latvias Krajbanka’t – kunagise hoiukassa järeltulijat.

Peamiselt on Eesti, Läti ja Leedu tarbijad ühe või kahe panga kliendid, vähem on neid, kes ajavad asju läbi kolme või enama panga.