Socio Uuringukeskuse koostatud värskest kiirtoiduturu ülevaatest selgub, et vastanuist suurim osa (21%) eelistab kiirtoidukohana Hesburgerit. Teiseks eelistuseks on McDonalds (19%) ja kolmandaks Peetri Pizza (9%).

Uuringu järgi on toidukoha valikul peamiseks kriteeriumiks toidu maitsvus, teiseks asukoht ja kolmandaks hind. Lisaks pakuti kriteeriumitena välja toiduainete käitlemist, teenindamise kiirust, soovitusi, usaldusväärsust, kliendisõbralikkust, menüü mitmekesisust.

Eraldi küsiti, millist söögikohta eelistatakse kiire näljatunde korral. Vastajad pakkusid esimeseks Hesburgerit (29%) ja teiseks McDonaldsit (24%), kolmandaks on tõusnud Statoil (23%). Vähemalt korra kuus külastab kiirtoidurestorani 31% ja vähemalt korra nädalas 6% sihtrühmast.

Spontaanse tuntuse osas nimetati enim McDonaldsit ja Hesburgerit (võrdselt 85%).

Uuringus käsitleti erinevaid kiirtoidubrände: McDonalds, Hesburger, Meritoni Grill, Statoil, Peetri Pizza, Pappa Pizza, Vapiano, Chopsticks.

Socio Uuringukeskus on kiirtoitlustusturu uuringut läbi viinud viimasel kolmel aastal. Uuringuvalimis on 1000 inimest vanuses 15–49 aastat, proportsionaalselt Eesti elanikkonnaga. Uuring teostati veebiküsitlusena.