Need valdkonnad on ka tervikuna klientide silmis kõrgemalt hinnatud, isegi valdkonna nõrgimatele antud hinnangud küündivad kaheksa palli tasemeni.

Uuringus kaardistatud kokku kaheksast valdkonnast 32 ettevõttele antud keskmised hinnangud kõiguvad vahemikus 6,5–8,4 palli 10-pallisel skaalal.

Liidritele järgnevad telekommunikatsioonifirmad, seejärel ehituskauplused ning jaekaubandusketid. Nendes valdkondades tegutsevatele ettevõtetele antud klientide hinnangud jäävad enamasti alla kaheksa palli.

Võrreldes eelmise aastaga on sammu tagasi astunud kindlustusvaldkond.

Esikümnesse kuulusid Neste, Swedbank, SEB, Statoil, Lukoil, Alexela, Eesti Post, If, Olerex ning Sampo.

TNS Emori uuringuekspert Jaana Helmi sõnul võib võrreldes eelmise aastaga täheldada suure osa ettevõtete puhul kliendihinnangutes pigem langustendentsi ja vaid üksikute ettevõtetega on rahulolu kasvanud.

Emori poolt teist korda koostatud Eesti kliendisõbralikemate suurettevõtete edetabeli raames intervjueeriti juulis ja augustis 2000 Eesti elanikku vanuses 15–74 aastat. Ettevõtted reastati kahe näitaja – klientide üldise rahulolu ning soovitusväärtuse – ühendindeksi alusel.