Kaheteistkümne hulka mahtusid (tähestikulises järjekorras) veel: A. Le Coq, ETV, Google, Leibur, Rakvere (LK), Selver, Skype, Swedbank ja Tele2.

Kalev on olnud kindlalt liidrikohal alates 2009. aastast, mil teostati esimene uuring sarnasel meetodil. Viimase nelja aasta jooksul on märgatava tõusu läbi teinud Maxima ja Tere, mis näiteks 2009. aastal olid alles vastavalt 17. ja 23. kohal.

Tere ja Maxima brändi on ka viimaste aastate jooksul aktiivselt reklaamikampaaniatega toetatud. Esikolmiku lähedale on tõusnud ka tehnoloogia brändid, nagu Google ja Skype, mis 2009. aastal esimese 25 hulka ei sattunud. Samas on käesoleva aasta uuringu 25 esimese hulgast välja kukkunud Nokia, mis 2009. aastal oli meeldivuse edetabelis kõrgel, teisel kohal.

Edetabeli meeldivaimate brändide seas on enam toiduainetööstuse, kaubanduse ja meedia ning meelelahutusvaldkonna esindajaid.

Uuringus osales 2013. aasta jaanuaris 1007 Eesti elanikku vanuses 15–74 aastat.