Dive TeenindusTopi uuringu käigus hinnati teeninduskoha ja teenindaja välimust, kliendiga kontakti loomist, suhtlemist ja käitumist, samuti professionaalsust, müügioskusi ning vahetut teenindust, teatas pank.
Eraldi testiti ka teenindust telefoni ja e-posti teel.
Kokkuvõttes saavutas kõrgeima tulemuse BIGBANK (95%), millele järgnesid Krediidipank (91%) ja Nordea Pank (90%).

BIGBANK oli parim ja saavutas maksimumi lähedase tulemuse vahetus kliendisuhtluses nii pangakontorites kui e-maili teel.
Uuringufirma nentis, et pankade klienditeeninduse tase on ka tervikuna muude teenindusvaldkondadega võrreldes kõrgem.

TeenindusTop on uuringufirma Dive Eesti poolt regulaarselt läbi viidav testostudel ehk mystery shopping meetodil põhinev uuring, millega käigus hinnatakse eri valdkondade ettevõtete teeninduse taset.
Tänavu märtsis läbi viidud pankade uuringu käigus külastasid Dive’i testkliendid BIGBANKi, Krediidipanga, Nordea Panga, Sampo Panga, SEB ja Swedbanki filiaale Tallinnas, Tartus ja Pärnus.
Lisaks tehti igasse panka kolm infopäringut telefoni ja e-posti teel.