Teise koha saavutas Balti Investeeringute Grupi Pank ning kolmandale kohale jäi SEB Eesti Ühispank. Lisaks eelpool mainitud pankadele olid uuringusse kaasatud ka (tähestikulises järjekorras) Hansapank, Krediidipank, Nordea Eesti, Parex Panka Eesti Filiaal, SBM Pank ja Tallinna Äripank.

Situatsioon, mida testkliendid pankades läbi mängisid, oli kõikidele ühesugune - testkliendid käitusid tavaklientidena, tundes huvi tähtajaliste hoiuste vastu.

Pankade teenindust hinnati teiste teenindusettevõtetega võrreldes keskmisest kõrgemalt - teenindusaspektide hinnangute koondtulemus oli 90%. Pea sama kõrge tulemuse on varasemates Dive TeenindusTop uuringutes saavutanud vaid kindlustusfirmad ja autoesindused (89%).

Keskmisest paremad tulemused olid pankade teeninduse puhul kliendiga kontakti loomises, teenindajate üldistes käitumis- ja suhtlemisoskustes ning teeninduskoha välimuses, mis oli kõikjal pea laitmatu.

Kuigi koondtulemus oli väga hea, esines ka viimati hinnatud teenindusvaldkonnas vajakajäämisi. Teiste aspektidega võrreldes nõrgemaks jäi kliendi konkreetsete vajaduste ja võimaluste välja selgitamine. Mitmel külastusel tutvustasid teenindajad küll üldiselt erinevaid tooteid, kuid ei püüdnudki kindlaks teha, milline neist võiks antud kliendile kõige paremini sobida. Näiteks ei küsinud teenindaja külastuse jooksul kordagi, kui suurt summat hoiustada soovitakse või jäi hätta kliendile soovituste andmisel, kuigi klient sellest väga huvitatud oli. Samuti esines probleeme silmsidega - teenindaja pilk oli mitmel juhul kogu külastuse vältel pingsalt arvutiekraanil.

Dive TeenindusTop on testostude ehk mystery shopping meetodil teostatav valdkonnauuring, kus igal kuul valitakse välja üks tegevusala, mille teenindust hinnatakse mystery shopping ehk testostude meetodil.
Veebruarikuise ehituskaupluste ülevaate võitis Ehitus Service, märtsis toimunud kinnisvarabüroode edetabeli Rime Kinnisvara, aprillis läbi viidud elektroonikapoodide ülevaate Entre, mais testitud bensiinijaamade võistluse Dio, juuni autoesinduste edetabeli KIA Auto, augusti alguses külastatud toidupoodidest sai parima tulemuse aga Stockmann Delikatess ning septembris hinnatud elukindlustuspakkujatest oli parim If Eesti Kindlustus.

Mystery shopping'ule spetsialiseerunud uuringufirma Dive teostab aastas ligi 8000 testkülastust ja testkõnet erinevatele Eesti ettevõtetele. Dive on spetsialiseerunud mystery shopping meetodile ehk kontrollklientide kasutamisele. Dive töötab oma esindustega Eestis, Lätis ja Leedus ning kuulub rahvusvahelisse organisatsiooni IMSA