Trend jätkus ka juunis, sest maikuu 11% languse järel müüdi juunis uusi sõiduautosid 4% võrra rohkem kui mullu, vahendas AMTEL. Kokku müüdi juunis 1971 uut sõiduautot.

Juunikuine tõus tõstis ka esimese poolaasta müügi peaaegu eelmise aasta tasemele ja möödunud aasta esimese kuue kuu müüginumbritele jäävad tänavused alla vaid 1,8%.

Esimese poolaastaga on tänavu müüdud kokku 10460 uut sõiduautot. Juunis kasvas aga uute sõiduautode osakaal kogu impordist koguni 49 protsendile.

Automarkidest olid sarnaselt maikuuga kaks kõige edukamat Toyota ja Škoda, milliseid müüdi vastavalt 305 ja 184. Kolmandaks tõusis automarkide seas Nissan 165 müüdud autoga.

Samas vallutas Nissan oma Qashqai’ga mudelite tabeli tipu 124 müüdud autoga. Teiseks enim läksid kaubaks Škoda Octaviad (95 tk) ja kolmandaks Toyota Avensised (78). Segmentide jaotuses on kindlalt esikohal väike keskklass, mille osakaal oli juunis 36%. Juba mitmendat kuud järjest ei müüdud mitte ühtegi elektriautot.

Uute tarbesõidukite müük tegi aga juunis veelgi suurema hüppe ja kasvas võrreldes möödunud aastaga koguni 28%. Kokku müüdi juunis 341 erinevat tüüpi tarbesõidukit. Esimese poolaasta kokkuvõttes on tarbesõidukite müük kasvanud 20,3% võrreldes mulluse sama perioodiga.

Edukaim oli markidest Citroen 49 müüdud sõidukiga ning järgnesid Peugeot ja Volkswagen, vastavalt 43 ja 36 tarbesõidukiga. Veokite segmendis jagasid juunis esikohta DAF ja Volvo, mõlemad müüsid 16 uut veokit. Kolmandaks enim müüs veoautosid Scania, milliseid läks kaubaks 13.