1. Apple

Tootemargi hind:185 miljardit dollarit
Haru: tehnoloogia
Eelmise aasta koht: 1

Kuigi firma rivaalid on hakanud viimastel aastatel vallutama seni vaid Apple valitsetud nutitelefoni turgu, hoiab Apple ikka maailma väärtuslikuma firma trooni.

2. Google

Tootemargi hind: 114 miljardit dollarit
Haru: tehnolooga
Eelmise aasta koht: 3

Vaatamata negatiivsetele maksupettuse uudistele on Googeli väärtus võrreldes eelmise aasta sama ajaga kasvanud 5%.

Google on alates läinud oktoobrist näidanud ülesse tugevust ja arenguvõimet. Hiljuti tuli Google uue tootega „Google prillid“ välja.

3. IBM

Tootemargi hind: 113 miljardit dollarit
Haru: tehnoloogia
Eelmise aasta koht: 2

Kuigi IMB väärtus on viimaste aastatega natukene langenud on kõige „kõvem“ nimi vanade tehnoloogiafirmade seas saavutanud läinud aastal küllaltki head tulemused. Selle aasta esimese majanduskvartali tulemused olid firmal küll veidi madalamad, kui aasta varem.

4. McDonald`s

Tootemargi hind: 90 miljardit
Haru: kiirtoit
Eelmise aasta koht: 4

Läinud aastal langed kiirtoiduhiiglase tootemargi hind 5%, kuid hiid suutis säilitada väärtuslikemate firmade nimekirjas oma neljanda koha.

McDonald`s on kulutanud läinud aastal kõvasti aega ja raha, et muuta tooted täiskasvanutele meelepärasemaks ja seeläbi meelitada söögikohta lisaks lastele ka nende vanemaid. Ka püüab McDonalds aina enam rõhuda toidu kvaliteedile ja tervislikkusele, tuues tootevalikusse rohkem tervislikke tooteid.

5. Coca-Cola

Tootemargi hind: 78 miljardit dollarit
Haru: karastusjoogid
Eelmise aasta koht: 6

Coca-Cola väärtus on aastaga kasvanud tervelt 6%, tõstes ta mulluselt 6-ndalt kohalt viiendale.

Firma on teatanud ka, et selle aasta alguses on nad saavutanud juba üleootuste head tulemused, mis näitab, et rahvas joob ikka veel hea meelega kihisevat jooki.

6. AT&T

Tootemargi hind: 79 miljardit dollarit
Haru: telekommunikatsioon
Eelmise aasta koht: 8

Peamiselt Dallases tegutsev telekommunikatsiooni hiid on kasvanud ülikiire interneti, Wi-Fi ja juhtmevaba suhtluse osas üheks mõjukamaks firmaks maailmas. Läinud aastal teenis firma esimest korda peale 2008. aasta majandussurutist kriisiaegse tulemuse.

7. Microsoft

Tootemargi hind: 70 miljardit dollarit
Haru: tehnoloogia
Eelmise aasta koht: 5

See tehnoloogiafirma on saanud Apple`ilt kõvasti „peksa“, kuid on siiski suutnud saavutada austusväärsed tulemused, et jääda maailma kümne väärtuslikuma firma hulka.

Läinud aastal saavutas firma lõpuks majanduskriisieelse ajaga võrreldavad tulemused.

Firma viimase majandussektori tulemused näitavad, et uus operatsioonisüsteem Windows8 müüb hästi ning on tõstnud kasumit lausa 16%.

8. Marlboro

Tootemargi hind: 69 miljardit dollarit
Haru: tubakas
Eelmise aasta koht: 7

Maailmas, mis on üha vastumeelsem suurte tubakafirmade vastu, on Marlboro suutnud hoida oma kohta. Kuigi Marlboro väärtus on läinud aastaga võrreldes langenud kuus protsenti, hoiab ajalooline gigant oma kohta väärtuslike firmade seas. Marlboro on ka ainus tootemark nimekirjas, mida omavad kaks firmat – Altria USA turul ja Philip Morris, mis tegutseb mujal maailmas.

9. Visa

Tootemargi hind: 56 miljardit dollarit
Haru: finants
Eelmise aasta koht: 15

Visa on teinud märkimisväärse kasvu oma tootemargi hinna osas läinud aastal, kasvatades seda tervelt 50%.

10. China Mobile

Tootemargi hind: 55 miljardit dollarit
Haru: telekommunikatsioon
Eelmise aasta koht: 10

Hiina firma on üks maailma suurimaid juhtmevaba suhtluse pakkuja, kellel on üle 730 miljoni kliendi. Firma ise näeb, et neil on võimalik haarata endale veel 1,3 miljardit hiina klienti, mis annab firmale head kasvuväljavaated.