Teisel kohal on otsingumootor Google, mille väärtus kasvas üheksa protsenti, 173,7 miljardile dollarile, vahendab Handelsblatt.

Kolmandal kohal on tarkvara tootja Microsoft, mis võttis väärtuses juurde 28% ja ulatus 115,5 miljardi dollarini.

94 miljardi dollariga järgnes IBM, mis kaotas aastaga 13%. Paljude taskus olev pangakaardifirma toodangu VISA väärtus tõusis 16%, 92 miljardile dollarile. Põhja-Ameerika telekomigigandi AT&T väärtus kerkis 15%, 89,5 miljardile dollarile. Esmakordselt jõudis esikümnesse USA telekom Verizon (+36%, 86 miljardit dollarit). 

Maailma ühe tuntuima brändi Coca-Cola väärtus langes neli protsenti, 83,8 miljardile dollarile. Kuldsete kaarekestega McDonaldsi brändiväärtus püsis 81,2 miljardil dollaril. Marlboro väärtuseks oli 80,4 miljardit dollarit, mis tagas 19% tõusuga endale edetabeli kümnenda koha.