Tank Grupp AS ja ühispakkujad OÜ Creatum, AS-i Idea AD ja OÜ Media House vaidlustasid rahandusministeeriumi riigihanke ”Eesti eurole ülemineku aspekte tutvustava reklaamikampaania loovkontseptsiooni ja meediaplaani koostamine ning reklaamikampaania projektijuhtimine”, teatas rahandusministeeriumi pressiesindaja.

Vaidlustajad taotlesid OÜ Age Reklaam, OÜ ADM Interactive ja OÜ Inspired Communications ühispakkumuse edukaks tunnistamise otsuse kehtetuks tunnistamist.

“Vaidlustuskomisjonis ei leidnud kinnitust ükski vaidlustajate etteheide, kuid komisjon otsustas vaidlustajate taotlused siiski rahuldada, viidates protseduurilisele eksimusele hankija otsuse vormistamisel,” ütles eurokommunikatsiooni projektijuht Ingvar Bärenklau. Vaidlustuskomisjon asus seisukohale, et kuigi antud riigihanke näol oli tegemist lihtmenetlusega, oleks hankija pidanud vormistama edukaks tunnistamise otsuse haldusaktina.

„Hoolimata sellest, milliseks kujuneb vaidlustuse lõpplahendus, viime me eurosõnumite reklaamikampaania kindlasti läbi ettenähtud ajaraamistikus,“ märkis Bärenklau.

Menetlusosalistel on võimalik esitada vaidlustuskomisjoni otsuse peale kaebus halduskohtule. 14 päeva jooksul ei tohi hanget jätkata ega hankelepingut sõlmida. Rahandusministeerium tutvub vaidlustuskomisjoni otsustega ning teeb seejärel omapoolse otsuse edasiste sammude osas.