"Minul tekkis seda lugu lugedes kaks mõtet – esiteks on minu hinnangul tegu täiesti hariliku vargusega, mille ilmsiks tulekul toimus omandatud vara osaline tagastamine „hea tahte märgina,“ kommenteeris väikeeettevõtjast naine Eesti Raudtee juhatuse esimehe Ahti Asmanni ümber puhkenud skandaali, kui selgus, et talle ettevõtte poolt antud kütusekaarti kasutas ka ettevõttega mitte seotud isik.

"Miks väidan, et osaline – kehtiva õigusliku regulatsiooni ja MTA praktika valguses on tegu ju kõige tavalisema erisoodustusega. Isegi kui Eesti Raudtee nüüd selle 5000 eurot tagasi sai, on töötaja alates 2012. aastast kuni tänaseni kasutanud ettevõtte raha ehk laenanud selle kolmeks aastaks. Äkki peaks ta ka intressi tasuma?" püstitas ta küsimuse, viidates võlaõigusseaduse paragrahvile 94. 

"Lisaks – kas Eesti Raudtee tasub nüüd tagantjärele sellelt summalt kõik riigimaksud nagu erisoodustuselt - sotsiaalmaks, tulumaks, käibemaks? Kui jah, siis on juba Asmann tekitanud Eesti Raudteele olulise varalise kahju ning lisaks jätnud tasumata laenatud rahalt intressi," arutles ettevõtja.

"Olen väikeettevõtja, olen ise oma ettevõtte juht, töötaja, asjaajaja ning minu õiglustunnet riivavad sellised lood väga. Eriti kui meenutada, et mõni aeg tagasi avaldas ka MTA peadirektor suhteliselt jultunud teate, et tema kasutab küll ametiautot isiklikul otstarbel ja kõik maksud on tasutud. Mis viga lasta maksumaksjal kõik maksud tasuda ja ametiautoga ringi kimada, kui samal ajal peab eraettevõtja jõudma lisaks oma ettevõtte maksudele teenida raha ka eelviidatud härrade ja nende abikaasade era-, lõbu- ja muudeks sõitudeks!" pahandab ta ja lisab patunimekirja veel ka Eesti Energia juhi Hando Sutteri ja tema pere "huvireisi".

"Mina üritan oma ettevõtluse ja laste kõrvalt leida aega, et pidada detailseid sõidupäevikuid aga härradel Helmil, Sutteril, Asmannil ja teistel pole mingit muret – neil ajab paberid korda riigi poolt ülal peetav personal. Ja isegi siis ei suuda nad asju korrektselt ajada," kirjutab ettevõtja.

"Arvan, et riigiasutuste ja riigile kuuluvate ettevõtete ning KOV asutuste töötajatel ja tippjuhtidelpeaks olema keelatud ametiautode kasutamine isiklikuks otsarbeks ja sama kehtib ka kütusekaartide kohta. Selguse huvides peaksid selliste asutuste autod kandma äratuntavat registrimärki, siis oleks kohe näha, kui mõni selline masin veekeskuse, spordiklubi, teatri, kooli või poe ees seisab."