Praegusel Valio Türgi jogurti pakendil on kujutatud meest silinderja, pealt tasapinnalise peakattega, mis oli Türgi traditsiooniline peakate 1920. aastale eelnenud sajandil, pärast mida Türgi Vabariigi rajaja ning esimene president Kemal Atatürk selle kasutamise ära keelas. Tänapäeval müüakse neid peakatteid peamiselt turistidele suveniiridena ning paljud türklased näevad neis tagurluse ilmingut.

Peakatte kasutusega tõstatuvaid küsimusi ei osatud pakendi kavandite loomisel ette näha, märkis Valio esindaja Twitteris ning kinnitas, et ettevõte kavandab uusi pakendeid.

USAs vallandunud rassismivastane liikumine on sundinud paljud ettevõtted oma toodetes, nende nimetustes ning pakendites muutusi tegema.
Valio brändi ning vastustundlikkuse direktor Hanna Hiekkamies kinnitas Iltalehtile, et Türgi jogurti pakendi muutus ei ole otseselt praeguse maailmas valitseva olukorraga seotud ja muutuse vajalikkusest saadi aru juba varem.

Viimase aasta jooksul on ettevõte tegelenud palju inimõiguste ning nendega seotud nüanssidega ning diskrimineerimine ning ahistamine on selles küsimuste ringis väga oluline ja lai temaatika. „Tegime pakendi muutmise otsuse juba varem, aga ei ole olnud Türgi jogurtiga piisavalt kiired,“ lausus Hiekkamies.