Asutused ajalehele oma vastuolekut ei põhjendanud.
Ajalehe allikas kinnitas, et seaduseelnõule vastasseis on seotud Venemaa 2018. aasta jalgpalli MMi läbiviimise tingimustega. Nimelt tekitab eelnõu küsitavusi seoses MMi sponsorite õiguste kaitsega. Nende sponsorite seas on õlletootja Bud, Coca-Cola ja McDonald’s.

Juulis esitas Ühtse Venemaa riigiduuma saadik Vassili Šestakov seaduseelnõu, mis keelustaks kiirtoidu ning teiste suure soola-, suhkru- ja rasvasisaldusega toiduainete reklaami avalikes kohtades ehk sisuliselt võrdsustas kiirtoidu alkoholiga.

Kui selline seadus kehtima hakkaks puudutaks see kiitoidukette McDonald's, Burger King ja KFC, aga ka gaseeritud karastusjooke, pähkleid, kondiitritooteid, krõpse ja paljusid teisi kaupu.

Meediafirma Goup M peadirektor Venemaal ja SRÜ riikides hindab ettepaneku potentsiaalseks mõjuks meediaturule 15-20 miljardit rubla aastas.

Analüüsikeskus Vi hinnangul on seadusega reklaamipiirangute alla minevad kaubad alates 2012. aastast andnud umbes 8% telereklaami eelarvest.
Toiduainete ja mittealkohoolsete jookide reklaamile kulutasid reklaamiandjad eelmisel aastal keskuse andmetel 22 miljardit rubla. Venemaa Kommunikatsiooniagentuuride Liidu andmetel vähenesid toiduainete ja mittealkohoolsete jookide reklaamieelarved eelmisel aastal 7% 24,8 miljardi rublani ning sel aastal saab vähenemine olema veelgi märgatavam.