Vare sõnul läks aga juhatuse esimehe-peadirektori leidmisega omajagu aega, sest kõigepealt tuli läbi teha "demokraatliku riigi tunnusena" avalik konkurss, kus head kandidaati ei leitudki. Seejärel sai edasi minna sihtotsinguga. "Sihtotsinguga leidsime kaheksa väga tugevat kandidaati, sealt edasi kolme hulgast jäigi sõelale Sulev Loo. Märgiline on see, et kõik neist ütlesid, et nad poleks avalikule konkursile tulnud."

Raivo Vare sõnul on Loo eesmärgiks "tuua raudteele tonnid tagasi" ehk et hoolitseda selle eest, et Eestit läbivad transiidimahud hakkaksid kasvama. "Sulevil on rahvusvaheliselt palju kontakte ja kogemusi ja seda ka Venemaa suunal. Kuna meie kaubavood on kukkunud ja võimekus - valdavalt reisijateveo tarvis - infrastruktuuri investeeringuteks on langenud, siis meil on vaja need kaubavood tagasi saada." Vare hinnangul ongi Lool just head ärikontaktid ja -suhted Venemaa suurte tegijatega, mis toob "tonnid" uuesti Eestisse tagasi.

AS Eesti Raudtee nõukogu koosolekul otsustati sihtotsingu tulemuste analüüsi järel teha ettepanek alustada läbirääkimisi ettevõtte juhatuse esimehe-peadirektori lepingu sõlmimiseks Sulev Loole.

Sulev Loo on 45-aastane ning omab laialdast kogemust organisatsioonide juhtimises ning rahvusvahelises transiidi- ja logistikaäris. Ta on juhtinud selliseid tuntud Eesti transiidi- ja
logistikasektori firmasid, nagu AS N-Terminal Grupp, AS Milstrand, AS Pakterminal, viimati aga rahvusvahelise nafta- ja keemiatoodete ning muude energiakandjate globaalset tarnevõrgustikku teenindavat AS Tarcona, teatas Eesti Raudtee.