Veebruaris oli jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük statistikaameti andmetel 4,2 miljardit krooni, mis on pool miljardit krooni enam kui aasta tagasi samal ajal.

Kui tänavu jaanuaris langes kaupade jaemüügi kasv eelmise aasta jaanuariga võrreldes nulli, siis veebruaris oli aastane müügikasv püsivhindades sama suur kui eelmise aasta detsembris.

Toidukaupade kaupluste müügi kasv oli veebruaris eelmistest kuudest veidi kõrgem, kasvades aastases võrdluses 4%. Suure osatähtsuse tõttu andsid toidukaupade kauplused üle 65% kogu jaekaubandusettevõtete müügi kasvust.

Võrreldes eelmise aasta veebruariga suurenes jaemüük apteegikaupade ja kosmeetikakaupade kauplustes (9%) ning tööstuskaupade spetsialiseerimata kauplustes ja garderoobikaupade kauplustes (7%).

Tööstus- ja garderoobikaupade kaupluste müügi kasvule aitasid kaasa soodusmüügid.

Jaanuariga võrreldes jäi veebruaris jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük samale tasemele, aga sesoonselt korrigeeritud andmetel suurenes 3%.

Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli veebruaris ligi 5 miljardit krooni, millest kaupade jaemüük andis 85%. Eelmise aasta veebruariga võrreldes suurenes müügitulu jooksevhindades 14% ning eelmise kuuga võrreldes protsendi võrra.