Mees lisas, et kahe-kolme ettevõtte näol oleks tegemist erafirmadega, mille loomise juures oleks osaline ka riik. Selline konsolideerumine tõstaks tema hinnangul teenuse kvaliteeti, eriti turvalisust.

„Olen täheldanud, et viimase 50 aasta lennuõnnetused juhtuvad tavaliselt väiksemate lennufirmade lennukitega. Nendega, kel on masinapargis 5 kuni 10 lennukit ning kes tegelevad tšarterlendudega," ütles Puškov. Ka Metrojet (kelle lennuk eile Egiptuse kohal alla kukkus) on üks sellistest väikefirmadest.

„Lennundus on üks valdkond, kus riik peaks sekkuma," lisas ta.

Eilses Metrojeti Airbus A321ga juhtunud õnnetuses hukkus 224 inimest. Konkreetne lennuk oli toodetud 1997. aastal ning Venemaal tegutses see 2012. aastast. See tegi oma eluaja jooksul ligi 21 000 lendu.