Kampaania, mille kontseptsiooni autor on DDB Eesti, on tänaseks peatatud, kirjutab venekeelne Delfi.

"Tänaseks saadud tagasiside alusel otsustati võtta kampaanias aeg maha, et kontrollida, kas algsed eeldused pidasid paika ja hinnata, milline osa kriitikast on konstruktiivne ning kas sõnum vajab korrigeerimist," selgitas EAS-i pressiesindaja Jürg Samel.

Kampaaniaklippides on näha, kuidas erinevate turismi- ja toitlustusasutuste töötajad peavad rinda pistma lärmaka matrjoškakambaga, kes peaksid sümboliseerima vene turiste.

Üks ärritunud venekeelse Delfi lugeja Sankt Peterburist rääkis, et EASi kampaania mõjub talle kui venelasele solvavalt ning ei tekita soovi Eestisse külla tulla.

"Matrjoška on sõbralik ja tuntud suveniir, ka saab ühest Matrjoškast mitu ja see sümboliseerib kampaania läbivat teemat ehk „SINA ja sinu 75 sõpra“ lennukiga Eestisse," selgitas Samel.