„See muutub täiesti sürrealistlikuks. Kas see langus ei lõpegi kunagi?“ ütles Bloombergile Kurski linnas elav Grehnjova. „Tõenäoliselt ei suuda ma osta uut mantlit, odavat, 50-dollarilist nutitelefoni ega ühtki ehet“.

Grehnjova frustratsioon peegeldab selgelt idanaabri igapäevaelu: välisfirmad tõstavad hinda, et rubla langusega tekitatud kahju tasandada.

McDonald’s tõstis Big Maci hinda 3.detsembril 2,2 protsenti 94 rublani. Novembri keskpaigast on Renault ja Nissan hinda tõstnud AvtoVAZi toodetavate mudelite hinda 8 protsenti.

Hea lugeja, kui elad isegi Venemaal või oled sealse eluga lihtsalt hästi kursis, siis räägi, kuidas rahvas hinnatõusuga toime tuleb ja millised meeleolud valitsevad, aadressil rahvahaal@delfi.ee !