Jutt käib utiliseerimisprogrammist, krediteerimisest ja autoliisingust ehk samadest meetmetest millega haru on toetatud ka sel ning eelmisel aastal, vahendab lenta.ru. Kuid ministri sõnul võivad neile lisanduda uued nõudlust toetavad meetmed. Viimased töötatakse välja tuleva aasta esimese kvartali tulemuste põhjal.

Minister nimetas võimalike lisameetmetena programmi „esimene auto,“ „paljulapselise pere auto“ ja „sotsiaalsfääri töötaja auto“.
Ministri sõnul võib novembrikuu tulemuste põhjal näha autoturu erinevate sektorite kui ka kogu turu aeglast taastumist.

Kolmanda kvartali tulemuste kohaselt leidis selle aasta üheksa kuu kokkuvõttes Venemaal omaniku enam kui miljon autot. Autotootjate liidu juht Igar Šraiber tunnistas, et tulemused ei ole need mida loodeti saavutada, need olid paremad kui pessimistide müügiprognoos terveks aastaks.

Analüüsikeskus Avtostat avaldas prognoosi, mille kohaselt suudab idanaabri autoturg kriisieelsele tasemele jõuda alles 2021.-2022. aastal.

Esmapäeval avaldatud Avtostati andmetest selgub, et aasta algusest on sõiduautod Venemaal kallinenud 16%. Teistest enam on kallinenud Land Rover (+39%). Teisel kohal on Lexus, mille hind on kerkinud 31%. Kolmandat kohta jagasid Subaru, Mitsubishi, Audi, Mazda ja Mercedes-Benz, mille sõidukid on kallinenud viiendiku võrra. Lada ja UAZi hinnatõus on vahemikus 10-20%.