Seda ütles kommunikatsiooniagentuuride liidu juht Sergei Piskarev konverentsil "Reklaam- reaalne majandussektor".Gazprom meedia peadirektor Dmitri Tšernõšenko prognoosib, et aasta kokkuvõttes kasvab Venemaa telereklaami turg 10%, ka järgmiseks aastaks ootab ta sama suurt kasvu.

Kolme kvartali kokkuvõttes on Venemaa suurimaks meediaks saanud internet. Esimese üheksa kuu kokkuvõttes kulutasid ettevõtted internetireklaamile 141,5 miljardit rubla ehk 22% rohkem kui eelmisel aastal samal ajal.

Telereklaamile kulutatud summad kasvasid aasta üheksa kuu kokkuvõttes mullusega võrreldes 12% 131 miljardi rublani. Raadioreklaam kasvas 1% 11,7 miljardi rublani ning kulud välireklaamile 3% 25,4 miljardi rublani. Trükiajakirjanduse reklaamitulud aga vähenesid 10% 13 miljardi rublani.