"Usun, et teemaksu tulek on Eestis loomulik samm. Makse kasutab kogu Euroopa ning kui tänu sellele suudetakse meie infrastruktuuri paremini korras hoida ja arendada, on see väga teretulnud," ütles Latt.

Ta ei usu, et maks firma tegevust oluliselt mõjutab, küll aga on kütuse hinna kõikumisel oluliselt suurem roll veofirma omahinnale. Latt usub, et valitsus peaks hoolitsema selle eest, et luua võrdsed konkurentsitingimused naabrite ja konkurentidega.

"Olen arvamusel, et peaksime sarnaselt mitme teise Euroopa Liidu riigiga tekitama kütuseaktsiisi erisuse transpordifirmadele. See parandaks eriti sisetranspordiga tegelevate firmade konkurentsivõimet ning tooks ka kaugsõiduautod tagasi Eestisse tankima," ütles ta.

Latt tõi välja, et sektorile on oluline ka välistööjõu kasutamise lihtsustamine, kuid selles suunas on arengud juba positiivsed. Veel toob ta välja, et äärmiselt oluline on kaasaegne teedevõrgustik ning 4-realine tee peaks olema valitsuse prioriteet Tallinn-Tartu, Tallinn-Ikla ja Tallinn-Narva suunas.

Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium tahab 2018. aastast hakata maksustama täismassiga alates 12 tonnist veokite teekasutust, mille kohaselt päevane teekasutustasu määr on 10-12 eurot ja aastane määr 700-1300 eurot. Loe selle kohta pikemalt siit.