Ta ütles, et tunneli ehitamise idee sündis Tallinnas Latitude 59 idufirmade üritusel. Tema sõnul maksab tunnel umbes 15 miljardit eurot. Õigupoolest oleks tunneleid 3 – kaks raudteetunnelit ja hiljem lisanduks hyperloop tunnel. Hyperloop peaks transportima inimesi ja kaupa kapslites vaakumisse viidud tunnelis enneolematu kiirusega. Vesterbacka soovib, et tunnel avataks 2020. aastal, kirjutas Helsingin Sanomat.

Tema sõnul muutuks Helsingi ja Tallinn maailma tihedaima kontsentratsiooniga idufirmade piirkonnaks.

„Tegelikult tahtsin ma rahvast veidi raputada, et miks me ei võiks veidi suuremalt mõelda,“ ütles ta.

Esialgu puudub nii tunneli äriplaan kui rahastamiskava.

Soome transpordiminister Anne Berner ja Eesti majandusminister Kristen Michal sõlmisid jaanuaris Tallinna ja Helsingi vahelise tunneli projekteerimiseks koostööleppe. Siis ütles Michal, et „loodan, et saan enne pensionile minekut sõita rongiga Helsingisse.“