„Oleme seisus, kus meil on 11 klienti, paljud neist tippbrändid. Nende hulgas on selline maailmaklassi nimi nagu Louis Vuitton ja lähitulevikus saab virtuaalse mannekeeni seljas proovida ka Adidase tooteid,” rääkis kolm kuud Fits.me Euroopa müügipiirkonna asedirektorina töötanud Peter Rankin. Inglismaalt pärit Rankin on enda sõnul Fits.me ülestöötamise oma südameasjaks võtnud. „Mulle meeldib töötada väikefirmadega. Varem olen aidanud kahel väikesel tehnoloogiafirmal end üles töötada,” lisas ta.

Rankini mängu toomine oli Fits.me juhi Heikki Haldre sõnul õige otsus. „Nüüd oleme omadega jõudnud nii kaugele, et tehnoloogia väljaarendamine on täielikult tehtud ja hakkame seda äriks muutma.” Haldre teatel on 80 protsenti seni ettevõttesse investeeritud summadest läinud tootearendusse, kuid konkreetseid arve ta öelda ei soovinud.

Fits.me on võitnud mitmeid ettevõtlusauhindu, ent seda arendava OÜ Massi Miliano mullune kahjum oli majandusaasta aruande järgi 1,2 miljonit eurot. Aasta varem oli see 432 000. Ühel hetkel tuleb investorite ees kohustused täita ja ettevõte kasumit teenima panna. „Enne olime me tehnoloogiafirma, mis ainult kulutab raha. Müügile suunatud firma toob seda aga sisse,” selgitas Haldre firma arenguseisu.

Kui suurt tulu Fits.me võiks tuua, sellele Haldrel selget vastust pole. Tema sõnul on mõistlik keskenduda oma sihtturgudele, milleks on Euroopa Liit ja USA „Muidugi peame tuleva viie aasta jooksul arvestama ka konkurentsiga, kuid võimalik oleks isegi [kasum] kuni 300 miljonit eurot.”