Visa International teatas eile otsusest värskendada ja välja arendada oma brändi identiteeti ja struktuuri. Muutused hõlmavad kuulsa sini-valge-kuldse logo värskendamist ning muutusi kaardidisaini elementides. Laiaulatuslik kommunikatsioonikampaania kestab kuni aasta lõpuni, kui väljastatakse esimesed uue logoga kaardid.

?Viimaste aastate jooksul on meie äri ulatus märkimisväärselt laienenud. Varem oli Visa vaid krediitkaardi ettevõte. Täna moodustavad mitmesugused ärimaksetelahendused, deebet- ja ettemaksutooted, ning töötlus- ja autentsuse kindlakstegemise teenused meie äri põhiosa,? räägib Visa Internationali president Christopher Rodrigues. ?Peame arendama seda, kuidas brändi kasutatakse, et võimaldada klientidel ja kaupmeestel erinevate Visa toodete ja teenuste vahel vahet teha ning samal ajal säilitada usaldust Visa suhtes, kindlustamaks tõhusate ja turvaliste maksete sooritamist igal pool maailmas. Lisaks sellele kasutame võimalust, et uuendada brändi välimust ja tunnetust, et kindlustada brändi kaasaegsus ja asjakohasus.?

Uuendatud bränd töötab paremini läbi kõigi uute tehnoloogiate ja maksekanalite (internet ja mobiiltelefonid). Lisaks värskendatud Visa logole kaardil ning maksekohas võimaldab uuendatud bränd uut kaardiformaati, mis toetab väljastajapanga brändi. Kuulus Visa tuvikujuline hologramm liigub kaardi esiküljelt tagaküljele ning paigutub magnetribale. Tekkinud ruum esiküljel võimaldab väljastajal paigutada sinna oma informatsiooni. Taoline uuenduslikkus koos kiibitehnoloogiaga tagab kaardiomanikele suuremat turvalisust.

?Need muutused on midagi enamat kui lihtsalt uuendused disainis,? räägib Visa Euroopa turunduse asepresident Jon Prideaux. ?Meie eesmärgiks on tutvustada uuendatud globaalset brändiidentiteeti ning -arhitektuuri, mis lisab meie liikmetele ja partneritele paindlikkust ja annab lisaväärtust. See võimaldab toetada Euroopas uusi tooteid ja teenuseid kiirelt arenevas elektrooniliste maksete sektoris.?

Uue brändi juhised muutuvad kõigile Visa liikmespankadele ning kaardivalmistajatele kättesaadavaks alates juunist, tegelikud muutused hakkavad aset leidma järgmise kolme aasta jooksul. Alates 2005. aasta lõpust hakkavad pangad väljastama kaarte uuendatud disaini ja formaadiga.

Brändi muutus on pooleteise aastase töö tulemus, mis põhineb enama kui 7000 tarbija, kaupmehe, ärikliendi ja panga seas läbi viidud uuringule 16 erinevas riigis.