Täna võib Volkswagen kiidelda, et on sel aastal tootnud sada tuhat autot enam kui põhikonkurent Toyota, kuid tegelikult on ülemaailmne heitgaasireeglite rikkumine jätnud sügava mõlgi autotootja mainesse ning turuosasse. Eelmisel aastal kasvas Wolfsburgis paikneva ettevõtte tootmine 1,7%, sellal kui üldine autotootmine kasvas 3%. Samasugune trend on näha ka tootja kodumaal, kus Volkswageni müügimaht on tänavu kasvanud 2,2% ning üldine maht rohkem kui 7%.

Volkswageni kõige tugevam kukkumine on aset leidnud USAs, kus ettevõtte on süüdi mõistnud nii avalik arvamus kui kohus. Selle tulemusena saatis ettevõte Ühendriikidesse 7,2% vähem sõidukeid kui eelmisel aastal, samal ajal kui turg paisus 1,5% võrra. On näha ka pisikest anomaaliat: Volkswagen Tiguani müüginumbrid on püsinud tugevad.

Skandaal pole aga mõjutanud Volkswageni tütarettevõtete käekäiku: Audi on müünud 6%, Škoda 5% ja Porsche 3,5% rohkem autosid kui möödunud aastal.