Esiteks on raskeks töörežiimiks ettenähtud XE16 pakett kombineeritud massile kuni 143 000 naela nähtud spetsiaalselt ette Põhja-Ameerika pikkade raskeveokikombinatsioonide (LCV) turu jaoks, teatas Volvo.

Teiseks ühendab XE6 pakett erandliku kütusesäästu väljapaistva jõudlusega viieteljeliste veduk-poolhaagiste kuni 80 000 -naelastel kombinatsioonidel.

"XE16 rahuldab otseselt kahe tähtsa turusegmendi vajadusi, millel ajalooliselt on olnud väga vähe jõuülekande kütusesäästlikke valikuvariante," ütles Ed Saxman, Volvo Trucksi jõuülekande tootejuht.

"Volvo XE jõuülekande eeliseks on see, et see annab täieliku võimsuse ja madala pöördemomendi, mis on vajalik suure massiga rakendusteks, säästes kütust madalal pöörlemissagedusel töötamisega."

XE16 paketid vähendavad sõidukiiruse juures mootori pöörlemissagedust traditsiooniliste näitajatega võrreldes 200 p/min võrra või veelgi rohkem. Igas paketis kasutatakse uut D16 mootorit võimsusega 500 hj ja pöördemomendiga 2050 lb-ft, Volvo I-Shift mehaanilist automaatkäigukasti, spetsiaalseid teljesuhteid, spetsiaalseid rehvisuurusi ja firmatarkvara, mis võimaldab sujuvat sidet Volvo jõuülekande integreeritud komponentide vahel.

XE16 tagab täieliku pöördemomendi 2050 lb-ft, töötades nii madalal pöörlemissagedusel kui 1000 p/min, et tõhustada madala pöörlemissagedusega sõidetavust. XE16 mootori madala pöörlemissagedusega tehnoloogia põhieelisteks on äärmiselt suure võimsusega Volvo mootorpidur ja samuti massiivsed ühendusvardad suurte laagripindadega, mis aitavad leevendada koormust laagritele.