"Meie hakkasime omi asju ja Watergate'i korraldama juba varem ning ei üritanud seda tõusulainet tabada. Meie jaoks oli ikkagi Pärnu ja uute linnavalitsejate värskem nägemus üritusele uue hingamise andja," sõnas Valkna.

"Samas kindlasti on õiged ka need väited, et raha on rohkem liikvel, sponsorid annavad lihtsamalt abi ning ka inimestel endil on raha rohkem, et seda kulutada. Paljudes sektorites on avanenud uute sponsorrahade jagamise ajastu, kuid tuleb nentida, et need rahad on täna ikka ääretult väikesed," lisas Valkna.

Watergate korraldaja lisas veel, et tegelikult saabki siin rääkida ikkagi koostööprojektidest, mitte rahalisest sponsorlusest.

"Tegemist on koostööga, kus firmad sooritavad meilt näiteks piletioste suurtes kogustes ning läbi selle toetavad," sõnas Valkna.

Tavapäraselt on saamas üritustele mineku komistuskiviks piletite kallis hind, kuid Valkna siinkohal muret ei väljenda.

"Hindan hetkel piletimüüki väga kõrgelt ning pean tunnistama et esimesed soodustusega piletid on meil juba müüdud. Vaikselt hakkavad inimesed oma suvesid lukku panema ning üritusi valima. Tunnen, et mingi samm on tehtud ning kindlam tunne on sees," kinnitas korraldaja.

Probleemina märgib Valkna aga hoopis tõsiasja, et esinejaid on väga raske lukku saada kindlateks kuupäevadeks, Eesti väiksus mängib siin rolli ning suuremad esinejad on skeptilised.

Tänu sellele võtsime suure riski ning tõime Pärnusse ikka suure esineja ehk Seal'i. Nii vähesele publikuarvule, mida meie pakume ehk 5000 inimesele, sellise suurusjärgu staarid ju ei esine. Oleme saanud kokkuleppe tema mänedžeriga ning kõik toimib," sõnas Valkna.

Valkna sõnul on oluline hoopis see sõnum, et ka Pärnus on võimalik teha suurt kontserti, suurte esinejatega. "Kõigeks ei pea sõitma Tallinna," rääkis Valkna.

"Masu on minu hinnangul läbi saamas. Tunnen, et läbirääkimised on lihtsustunud sponsorite ja partneritega, firmad otsivad koostöövõimalusi, ei pea enam ustest sisse murdma ennast, vaid need uksed on juba vaikselt ise lahti läinud," sõnas Valkna.