Alates reedest kasutavad kõik Webmedia Group’i kuuluvad ettevõtted Eestis, Leedus, Serbias, Rumeenias ja Omaanis ning CCC Corporation Soomes ühist identiteeti – Nortal, teatas firma.

Nortal ühendab endas põhjamaist töökultuuri ja professionaalsust, rahvusvahelist kogemust ja kohalike turgude ekspertteadmist. Nortali nimesse on peidetud kaks inglisekeelset sõna – Nordic ja Talent.

Nortali juhatuse esimehe Priit Alamäe sõnul on brändimuudatus loogiline, vajalik ja oodatud samm ettevõtte pidevas arengus.

„Viimase paari aasta jooksul on meie ettevõte oluliselt kasvanud ja oma rahvusvahelist haaret laiendanud – me tegutseme viieteistkümnes riigis ja meil on üle 650 tubli töötaja. Alates tänasest tegutseme veelgi efektiivsemalt ja tulemuslikumalt ühise nime ja visuaalse identiteedi all,“ ütles Alamäe.

Alamäe hinnangul võimaldab ühine identiteet ettevõtte klientidel ja töötajatel paremini osa saada kõigist rahvusvahelise ettevõtte eelistest.

„Me analüüsisime enne sedavõrd olulise sammu astumist väga põhjalikult võimalusi võtta kasutusele emb-kumb juba sisse töötatud ja tugev bränd, kuid leidsime, et kumbki ei toeta sada protsenti meie rahvusvahelisi arenguplaane. Lisaks selgus, et pea igas riigis on juba üks või mitu Webmediat või CCC-d.

Meie uus ja ühine nägu peegeldab meie tõelist olemust nii kohalikul kui rahvusvahelisel tasandil. Ning nii Nortali nimi kui virmalistest inspireeritud logo kannab endas meie põhjamaist päritolu ja põhiväärtusi ning ütleb välja, et meie edu põhineb meie inimestel, meie professionaalsetel talentidel,“ lisas Alamäe.