Wõro ootab jaaninädalal müügi kahekordistumist


Wõro ootab jaaninädalal müügi kahekordistumist
Raivo Tiikmaa

Eesti suuruselt teine lihatoodete valmistaja ning grillvorstide turuliider Wõro on praeguseks müünud üle 300 tonni erinevaid suvetooteid, ettevõte prognoosib jaaninädalaks müügi kahekordset kasvu.

„Sel aastal pakub Wõro 31 eri nimetust suvetooteid, millest enamik on uudistooted. Aastataguse ajaga võrreldes on oluliselt kasvanud marineeritud liha osatähtsus Wõro tootevalikus,” rääkis Wõro turundusjuhi Rene Kiis ettevõtte teates.

Wõro suvetoodete kogumüügist annavad jaepakendis tooted umbes kaks kolmandikku, nende müük on kasvanud aastaga 20 protsenti. Marineeritud lihad moodustavad omakorda umbes 30 protsenti suvetoodete müügist. Wõro liha müük on kasvanud aastaga üle 10 protsendi.

Senise müügistatistika põhjal on kõige populaarsemad Wõro suvetooted Grillsibulavorst, Šašlõkivorst, Tõmmu grillvorst juustuga, õllesnäkk ja ribi.

Sel suvel pakub Wõro kümmet nimetust grillvorste, millest neli on täiesti uued: Tõmmu juustuga, kergelt magus Metsamarja, peenike Lambalihavorstike ning klassikaline Naturaalne šašlõkivorst. Õlle kõrvale pakub Wõro originaalseid Lihakrõpse punase pipra ja tilliga ning Õllepadrunit, Õllekõrsikut ja Õllesnäkki.