Wõro turundusjuht Rene Kiis ütles, et suvi oli Wõro jaoks karmist konkurentsist hoolimata edukas: "Grill-liha turule tulek oli edukas, marineeritud liha osatähtsus Wõro suvetoodete kogumüügist kasvas kiiresti 15 protsendini.?

Marineeritud liha turule sisenes Wõro aprilli lõpus. Uudisena toodi müügile tükeldatud ja maitsestatud liha viies erinevas marinaadis, millest kõige populaarsemaks osutus Wõro lihavarras.

Kiisi sõnul kasvas sel suvel varasemate aastatega võrreldes kõige kiiremini just marineeritud lihatoodete müük, kuid ka Wõro grillvorste müüdi edukalt.

Suvekuudel aprillist augusti lõpuni müüs Wõro 686 468 tonni erinevaid grilltooteid. Käesoleva aasta kaheksa kuuga müüs ettevõte 3650 tonni lihatooteid.

Kevadel uuendas Wõro kõigi toodete pakendeid, seal on pildid Võrumaa elust-olust ja inimestest, kes kannavad Wõro kaubamärgi põhiväärtusi.

Uuringufirma AC Nielsen küsitluste järgi on juba mitu suve Wõro grillvorstide turuosa küündinud hinnanguliselt 30 protsendini.