Delfi on internetireklaami turuliider kõigis Baltimaades. Baltimaade internetireklaamituru suuruseks oli novembris ligi 3,5 miljonit krooni.

Delfi portaalid said novembris 23,5 miljonit kontakti, mis ületab oktoobri tulemuse 11 protsendi võrra, teatas Delfi.

Keskmiselt külastab Delfi portaale päevas 125.000 kasutajat.

Kuue Delfi kaubamärgi all Baltimaades ja Venemaal tegutseva portaali reklaamikäive kasvas novembris võrreldes eelmise kuuga 15 protsenti.

Delfi internetireklaami turuosa Eestis kasvas novembris Turundusnõukoja andmetel ühe protsendi võrra ulatudes 27 protsendini. Delfi turuosa Lätis on ligi 50 protsenti ja Leedus ligi 35 protsenti.

Delfi juhatuse esimehe Ville Jehe sõnul üllatas positiivselt Venemaal tegutsev portaal Delfi.ru, mille käive oli kahekordne võrreldes prognoosituga.

Delfi on Baltimaade suurim internetifirma, mis tegeleb ka internetilahenduste ja internetiühenduste pakkumisega kõigis Balti riikides. Delfi kuulub Baltimaade suurimasse IT-kontserni Microlink.