Eesti internetikauplustest ostab kodumasinaid 22 protsenti tarbijatest ja 76 protsenti ei osta mitte kunagi. Välismaistest internetikauplustest ostab kodumasinaid kuus protsenti mõnikord ja mitte kunagi 94 protsenti tarbijatest.

Alati ostab kodumasinaid jaekauplustest 63 protsenti ja enamasti ostab kodumasinaid jaekauplustest 33 protsenti vastanutest.

Kodutehnika valimisel on inimeste jaoks kõige olulisem kriteerium kvaliteet, millele järgnevad hind ja funktsionaalsus. Kodutehnika valimisel pidas väga oluliseks kriteeriumiks kvaliteeti 71 protsenti, hinda 46 protsenti ja funktsionaalsust 27 protsenti küsitlusele vastanutest. Rekaalmi ei pidanud üldse oluliseks 41 protsenti küsitletutest.

Selgus, et 80 protsenti tarbijatest ostab toote sellisel juhul, kui kasutusjuhend puudub ja 74 protsenti ka siis, kui eestikeelne kasutusjuhend puudub.

Eestikeelsetest kasutusjuhenditest on tarbijaid ilma jätnud Hobby Hall, Philips, Rimi, Anttila, Novalux, EMT, Stockmann, Maxima, Triton Holding, Hanspert, Expert, Konsum, Omega, Euronics Tartu Lõunakeskus, Mikromaailm, Kodutarve, Handyman, Enter arvutisalong, Säästumarket, Tallinna Kaubamaja, Euronics, K-arvutisalong, Järve Selver, ONOFF, Paide Kaubamaja, K-Rauta Pärnus, +-Elektroonika,VRplus 2.

Enne toote ostmist tutvuvad energiamärgistusega 45 protsenti tarbijatest alati ja 16 protsenti mitte kunagi

Kodutehnika kvaliteediga on väga rahul kümme protsenti tarbijates ja rahul 86 protsenti tarbijatest.

Oma rahulolu põhjendati sellega, et kaupade valik on nii mitmekesine, et ei pea ebakvaliteetset kaupa ostma. Iga uus tootemudel on aina täiuslikum ja lihtsam käsitleda ja et tooted vastavad ootustele ja on väga hästi vastu pidanud.