„Linnajuhtide hinnangul on see suurusjärk Tallinna Kaubamaja kontserni kogukäibe taustal pea olematu suurus, meie jaoks samas on tegemist summaga, mille eest saaks juba avada ühe väiksema Selveri.“

Tallinna Kaubamaja kontserni üheksa kuu auditeerimata müügitulu oli 4,6 miljardit krooni, mis on neli protsenti vähem kui mullu samal perioodil.

Kolmandas kvartalis jõudis käive aastatagusele tasemele – taastus kaubamajade käive, suurenes tööstuskaupade nõudlus ja kosus autokaubandus.

„Sel aastal on kontserni läbimüük kvartal-kvartalilt paranenud. Kui kõigepealt tuli langusest välja toidukaupade müük, siis sellele on viimastel kuudel järgnenud jalatsite, rõivaste ja muud esmatarbe- ning tööstusekaupade müük,“ rääkis Puusepp.

„Kui ostuotsuseid tehes hakatakse taas rohkem elukvaliteedile mõtlema, siis on rasked ajad möödas. Loodan, et see pole petlik märk, sest positiivset suundumust toetavad tegelikult ka teised numbrid.“

Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluvate Selveri super- ja hüpermarketite üheksa kuu käive oli Eestis 3,5 miljardit krooni, kasvades aastaga ühe protsendi võrra. Kolmandas kvartalis olid vastavad näitajad 1,2 miljardit krooni ning kasv kolm protsenti.

Kaubamajade 2010. aasta üheksa kuu müügitulu oli 802,7 miljonit krooni, vähenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes kuus protsenti. Sellest kolmandas kvartalis oli müügitulu 264,9 miljonit krooni, mis oli protsendi võrra väiksem võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.

Kontserni autokaubanduse üheksa kuu müügitulu oli 147,8 miljonit krooni, jäädes 17 protsenti alla eelmise aasta sama perioodi tuludele. Samas kolmanda kvartali müük kasvas 63% võrreldes aastataguse tulemusega, ulatudes 51 miljoni kroonini.

Jalatsikaubanduse käive üheksal kuul oli 147 miljonit krooni, kasvades aastaga kaheksa protsenti. Kolmandas kvartalis oli käive 55,2 miljonit krooni, suurenedes võrreldes 2009. aasta sama perioodiga üheksa protsenti.