"Kui eelmisel aastal esitatud avalduste tulemusena kasvas LHV pensionifondi aktiivselt koguvate klientide arv 40%, siis sel aastal on kasv 50-60%," kommenteeris LHV Varahalduse juht Mihkel Oja. See tähendab, et ettevõtte II samba pensionifondide klientide arv kerkib ligi 60 000 ehk pea kümnendikuni turust. Oja kinnitusel esitatakse oktoobri lõpus tavaliselt kõige rohkem avaldusi, mistõttu on praegu keeruline täpseid prognoose vahetusaja lõpuks teha. "Rääkides eesmärgist, usume, et 2011. aasta esimeses pooles jõuab LHV pensionifondide turuosa 10%-ni," kommenteeris Oja panga tulevikuväljavaateid ajalehele Äripäev.

Peamine põhjus, miks inimesed otsustavad LHV kasuks, on tema arvates pensionifondide senised tootlused ehk tulemused investeerimistegevusest. Need on ka näitajad, millele LHV oma viimaste kuude kampaaniad ehitab - personaalne müük kaubakeskustes, Radissoni hotelli või Osten Tori elumaja seinal enam kui 20 korruse kõrgune reklaamplakat ning kasvutulpadega bussipeatused.

Arvestades seda, et LHV keskmisel pensionikogujal on II samba pensionikontol ligi 33 000 krooni, ning oletades, et uued juurdevõidetud kliendid on umbes sama rikkad, võib Äripäeva analüütiku Raivo Sormuneni hinnangul LHV fondidesse järgmisel aastal juurde liikuda vähemalt 600 miljonit krooni.

Nii konkurendid SEB kui ka Swedbank taunivad LHV agressiivsust, väites, et praegusele tootlusele rõhumisest olulisem on kvaliteetne nõustamine. SEB Elu- ja Pensionikindlustuse juhi Indrek Holsti sõnul on LHV strateegiast näha, et veel mõni aasta tagasi nii järelevalveasutuste kui ka avalikkuse teravalt taunitud agressiivne ühe argumendi müük on turul tagasi.