"Turimiskaebuste kõrghetkeks võiks nimetada aga eelmise aasta maid-juunit, mil laekus ametile ligi 900 kaebust oma tegevuse lõpetanud TopToursi peale. Illustreerimaks nonde kaebuste osakaalu – kokku esitati eelmisel aastal turismiteenustele 1163 kaebust," kommenteeris Tarbijakaitseameti pressiesindaja Kadri Kauksi.

Lisaks turismiteenustele on tarbijatel jätkuvalt probleeme internetikaubandusega, sõnas Kauksi, ning lisas, et internetikaubanduse kohta esitati eelmisel aastal pea 70 kaebust.

"Lisaks kordi rohkem järelepäringuid. Tarbijate kaebuste peamised probleemid on seotud ettemakstud kauba kättesaamise venimise või kauba mittesaamisega," sõnas Kauksi.

Käesoleva aasta kahe esimese kuuga esitati tarbijakaitseametile kokku 276 kaebust ning 1011 kirjalikku järelepäringut. Viimaste all on mõeldud kirjalikult laekuvaid küsimusi nii tarbijatelt kui ettevõtjatelt.

Esimesena mainitud 276 avalduse hulgas domineerivad tööstuskaupadest jalatsite kohta esitatud kaebused – neid on kahe kuuga kokku tulnud 54. Samuti on igakuiselt esitatud kaebuseid ka tehnikatoodete ning mööbli peale.