•• EAS-is peaks sügiseks valmima kava, kuidas ühtlustada Eestiga seotud kaubamärke ja turustamistegevusi, sh näiteks mõned aastad tagasi 13 miljoni krooni eest välja töötatud märki “Welcome to Estonia”. Viimane on kõigil justkui kont kurgus ja pole välistatud, et see kaob sügisest ajaloo hõlma.

•• ”Riigi mainekujundusest ja turustamisest räägitakse palju. Palju kasutatakse ka terminit “Eesti müümine”, mida mina sobilikuks ei pea. Taanlased müüsid Eesti 14. sajandil 20 000 hõberaha eest Saksa ordule,” ütles EAS-i juht Viljar Jaamu.

•• “Müümine tähendab konkreetse asja, peamiselt toote müüki. Näiteks saab öelda, et Kalev müüb oma aktsiaid. Eesti puhul on sobilikum kõnelda siinsete toodete müümisest või riigi mainekujundusest. Meie ülesanne ongi mainekujunduse kava loomine, mis ühtlustaks riigiga seotud kaubamärke ja turustamistegevusi,” lisas ta.

•• ”Welcome to Estonia” oli Jaamu sõnul mingil arenguetapil omal kohal, aga nüüd on viis aastat möödunud ja alanud uus etapp.

•• “See “Welcome to Estonia” on kõigil nagu kont kurgus,” ütles Jaamu.

•• “Riigi mainekujundus peegeldub enim turismisektoris. Eestil on selles valdkonnas siiani hästi läinud. Meid külastatakse kaks korda rohkem kui Peterburi või Lätit,” lisas ta.