Prisma Peremarketi tegevjuht Janne Lihavaineni sõnul näitavad Prisma müügi, klientide ja tulemi kasv, et Eesti kõige soodsama ostukorviga ja madala müügikattega on võimalik Eesti jaekaubandusturul teha väga hea tulemus.
„Lisaks müügi ja klientide arvu kasvule on võrreldes eelmise aasta sama perioodiga meie tulem pea kahekordistunud. See aga näitab, et müügikatet madalana hoides ja Eesti kõige odavamat ostukorvi pakkudes on võimalik saavutada suurepärane majandustulemus,“ sõnas Lihavainen.
Prisma Peremarketi auditeerimata tulemuse kohaselt kasvas ettevõtte müük 2008. aasta esimese viie kuu jooksul 16 protsenti, küündides 1 miljardi kroonini.
Samal perioodil kasvas ka klientide arv 300 000 võrra.
Kui eelmise aasta esimese viie kuuga sooritati Prismades 3,9 miljonit ostu, siis käesoleva aasta samal perioodil 4,2 miljonit.
„Eriti head on need tulemused arvestades asjaolu, et aasta jooksul ei ole meile lisandunud uusi kauplusi, seega on tulemuse taga reaalne müügi ja efektiivsuse kasv,“ lisas Lihavainen.
Prisma on Põhjamaade juurtega SOK-le kuuluv kaubanduskett, mis tegutseb Soome, Eesti, Läti ja Venemaa turgudel.
Prisma on üks stabiilsemaid Eesti turul tegutsenud hüpermarketeid, alustades tegevust 2000. aastal. Prisma Peremarket annab Eestis tööd ligi 750le inimesele.
Eestis tegutsevad SOK tütarettevõtetena AS Prisma Peremarket ja AS Sokotel, mis tegutseb Sokos Hotel Viru kaubamärgi all. Lisaks Soomele ja Eestile tegutseb kontsern ka Lätis, Leedus ja Venemaal.
Koos Soome tarbijateühistutega moodustab SOK S-Grupi. Rahvusvahelise S-Grupi tegevusvaldkondadeks on toidukaubandus, bensiini- ja teenindusjaamad, kaubamajad, hotellindus, autode ja autokaupade müük ning aiandus- ja põllumajandustooted. Tuntumatest brändidest kuuluvad S-Grupile Prisma, Sokos Hotel, S-Market, Alepa, Sale, ABC!, Sokos, Holiday Club ja Agrimarket.