Oskar LT AS sõnul näitas Eesti tarbijate jaoks uudsete toodetena kasvu toorsuitsusinkide tootegrupp, mille müük kasvas aastatagusega võrreldes üle 40%.

Pea kolmandiku kasvas keeduvorstide müük, seda peaasjalikult kõrge lihasisaldusega lihavorstide ja E-vabade toodete osas. Tarbijate poolt populaarseim Oskari tootegrupp – täissuitsuvorstid näitasid jõuluperioodil eelmise aastaga võrreldes kolmandiku võrra paremat müüki.

"Oleme oma toodete juures alati esmatähtsaks pidanud kõrget lihasisaldust, mis tähendab ka vähem lisaaineid toodetes", kommenteeris Oskar LT AS juht Aldo Parik.
"Eelmise aasta tulemused räägivad meile sellest, et tarbijad oskavad üha rohkem hinnata toodete lihasisaldust ja naturaalsust."

Oskar LT AS müügi- ja turundusdirektori Madis Lina sõnul aitas headele tulemustele kaasa ka detsembrikuu, mil jõulupraadide ja -lihade ning toorsuitsusinkide müük ületas eelnenud aasta tulemusi rohkem kui kaks korda.

"Detsembriks tõime välja mitmeid uusi ja atraktiivselt pakendatud tooteid, millest paljud leidsid kindlasti tee traditsioonilisele jõululauale," kommenteeris Lina.

Muuhulgas kasvas detsembris E-vabade toodete müük, milles Lina hinnangul mängis rolli ka E-vaba maksapasteedi Tallinna Toidumessil 2011. aasta parimaks pasteediks kuulutamine.

2012. aasta märksõnadeks peab Lina toodete tervislikkust, kõrget lihasisaldust ja kindlasti ka stabiilset kvaliteeti. "2011. aasta müük näitas tõusu just nendele nõudmistele vastavate tootegruppide osas, usume, et 2012. aastal need trendid süvenevad veelgi," lisas Lina.

Oskar LT AS on kodumaisel kapitalil põhinev Viljandimaa lihatööstus, mis tegutseb aastast 1991. Oskari tooteportfelli kuulub üle 100 toote, mis on tuntud rohke lihasisalduse ja väiketööstusele omase kõrge kvaliteedi poolest. Oskar on üks esimesi E-ainete vabade lihatoodete valmistajaid Eestis.