“Nagu tunglemise järgi arvata võib, mõjuvad sellised kampaaniad väga hästi,” ütles Tallinna Kaubamaja turundusdirektor Enn Parel Eesti Päevalehele. Kaubamajal on kombeks osturallisid korraldada kaks korda aastas: aprillis ja oktoobris. “Osturalli päevad on meile jõulueelse rüsina kõrval ühed edukamad,” ütles Parel.

Kampaaniad on ajastatud Pareli sõnul nii, et uus müügihooaeg on käimas ning inimestel on vaja uusi rõivaid ja ka näiteks kodutehnikat soetada. Samuti on osturallid paika pandud selleks ajaks, kui suurel osal inimestest on palk eelmise kuu eest kätte saadud.

Seda, kui suured on kampaania ajal Tallinna Kaubamaja käibed, Parel ei öelnud, viidates börsiettevõtte staatusele. Samas tõdes ta, et võrreldes tavapäevadega on müüginumbrid umbes kaks korda suuremad.

Citymarketite keti juhi Riho Maureri hinnangul kasvab neil Mammutipäevade raames külastajate hulk umbes 30 protsenti. “Ka inimeste ostukorv on kampaaniate ajal tunduvalt suurem,” tõdes ta.

Maureri sõnul läheb Citymarketil hästi just tööstuskaupade müük. “Samas peab teadma, millist kaupa inimestele pakkuda. Otsustav on kauba hind ja kvaliteet.”

Stockmanni kaubamaja juhataja Maisa Romanaineni sõnul läheb neil Hullude Päevade raames väga hästi elektroonikamüük. “Samuti müüme mitu rekkatäit näiteks Serla WC-paberit,” lausus ta.

Romanainen märkis, et Stockmanni müügikäive sooduskampaania ajal ületab mitu korda tavaliste päevade oma, samuti külastab kaubamaja mitu korda rohkem inimesi.

“Müük on parem kui jõulude ajal,” tunnistas ta.