“Juba kevadel täheldasime šašlõkkide ja grill-lihade läbimüügi kasvu ning juuli 30-protsendine müügi kasv kinnitab trendi. Tarbijad eelistavad järjest enam kvaliteetsest ja kodumaisest toorainest valmistatud toitu ning see annab tunda Atria Eesti müüginumbrite kasvus,” ütles Atria Eesti müügi- ja turundusdirektor Margus Masing ettevõtte teates.

Kõige enam müüdi Maks & Mooritsa šašlõkki klassikalises marinaadis ja Wõro searibi punases marinaadis. Hästi võeti vastu ka mitmeid uusi tooteid nagu Maks & Mooritsa barbeque ribiliha, mustsõstra barbeque grill-liha ja jogurtimarinaadis grill-liha.

“Toorvorstide 35-protsendise müügimahu kasv näitab, et kõrge lihasisaldusega maitsvad uued tooted on leidnud kindla koha klassikaliste tarbijalemmikute kõrval. Näiteks 95-protsendilise lihasisaldusega VK toored grillvorstid lambasooles on juba aastaid üks toorvorstide müügihittidest,” lisas Masing.

Maks & Mooritsa jahutatud hakklihade müük kasvas juulis möödunud aastaga võrreldes 23 protsenti.

Maks & Mooritsa, Wõro ja VK kaubamärkide all on Atria tooteportfellis sel hooajal kokku 9 grill-liha sorti, 8 erinevat šašlõkki, 4 sorti grillribi, 9 nimetust toorvorsti, 14 sorti grillvorsti ning kaht sorti grillpihvi.