Üleelmisel aastal Ajujahi läbinud Minukleeps.ee juht Martin Saumann ütles, et e-kaubanduses on andnud edu lokaalne lähenemine - igal turul ollakse kohaliku domeeninimega ja kogu suhtlus toimub kohalikus keeles.

Minukleeps on internetipood, kus saab ise kujundada ja koju tellida triigitavaid ja kleebitavaid nimesilte laste asjade märgistamiseks. Kogu tegevus on niivõrd automatiseeritud, et siiani tegutsetakse kahe mehega põhitöö kõrvalt. Kaks aastat pärast alustamist tuleb suurem osa tellimusi Saksamaalt ja Soomest. Lähiajal on plaanis minna Inglismaa turule.

Vaata ettevõtte Saksamaa ja Soome kodulehekülgi.

Bikeep vallutamas Ameerikat

Eelmise aasta publiku lemmiku Bikeepi maailmavallutusplaane tutvustasid Kustas Kõiv ja Mikk Moses. Nende mobiiltelefoniga juhitavat jalgrattaparklat saab Eestis kasutada juba kümmekonnas kohas. Nüüd käidi koostöös Now! Innovationsiga maad kuulamas Ameerikas ja tegevjuhi Kustas Kõivu sõnul ületasid tulemused nende julgemadki ootused. "Saime kontaktid kahe suure linna ja nelja ülikooliga, kes on meie rattahoidlatest huvitatud. Lähinädalatel loodame jõuda lepinguni ja siis ootab ees aktiivne tootearendus", selgitas Kõiv.

Kristjan Akkermann puidust kassiliiva tootvast ettevõttest näitas pika arendustöö tulemusel äsja masstootmisse läinud pakendit, mis peatselt ka Eesti poelettidele jõuab.

Külalisesinejana rääkis terviseandmete visualiseerimisega tegeleva ettevõtte Labtowellness asutaja Indrek Kask ajujahtijatele oma loo sellest, kuidas geneetikust sai edukas müügimees ja ettevõtja.

Kes Ajujahi vilistlastest on pärast konkursi lõppu kõige suuremaid edusamme teinud, selgub žürii otsusega 4. detsembril.