"EAS-il on plaanis lähiajal lepingud sõlmida kolme ettevõttega: OÜ Media House, Idea Media OÜ ja Creative Media Services SIA." ütles EAS-i kommunikatsioonijuht Karina Loi BNS-ile. Riigihankele laekus tähtajaks kuus pakkumust ja huvi hanke vastu oli Loi sõnul ootuspärane.

Riigihanke eesmärgiks oli leida täisteenust pakkuvaid meediaagentuure kolme aasta jooksul erinevate tööde ja nendega seotud tegevuste teostamiseks kõikidel EAS-i sihtturgudel, mille seas on muu hulgas Eesti, Läti, Leedu, Soome, Venemaa, Rootsi, Saksamaa, Norra ja Suurbritannia.

Hanke raames tellitavad tööd hõlmavad meediastrateegiate ja -plaanide väljatöötamist, läbirääkimisi meediakanalitega ja meedialepingute sõlmimisi, meediapinna/-aja ostmist ja vahendamist, reklaammaterjalide toimetamist meediakanalitesse, kampaaniate põhjalikku edukuse analüüsi ning kampaania väljundite kogumist ja arhiveerimist.

EAS on sõlminud lepingu ka järgmiseks kolmeks aastaks kampaaniate ja reklaami korraldaja leidmise hanke võitjaga, selle hanke eeldatav maksumus ilma käibemaksuta on 3,8 miljonit eurot.